luni, 1 mai 2017

E-mail catre Isus

Buna seara, Doamne Isuse!

Chiar îti pot scrie! Nu-mi vine sa cred! Mărturisesc ca am căutat timidă cum sa Te salut și-n ce fel să-ti spun...m-am intrebat: cum o fi mai bine? Cum sa Îl numesc? Pentru ca scriu pentru prima oară.
Cand te bucuri si ești entuziasmat -"Jesus!" / "Oh my God!" asa se strigă pe aici. Pe stradă , prin filme, la examen. Sper sa nu Te fi deranjat.
Adresa Ta o stiu de mult , dar nu m-am gandit până acum sa Îti scriu. Mi-era teamă poate- nu indraznesc sa ma scuz ca nu am avut timp. Hmm, mi-e putin mai greu acum in fata ecranului mic si subtire, decat noaptea, in îndrăzneața mea stare de vorba cu Tine. Cand mă rugam, trăgându-mi pătura până peste faţă, ca sa nu ma vada nimeni că plâng sau zâmbesc. Greșesc? Ar trebui sa stau numai in genunchi? Nu stiu, Tie cum iti place mai mult?
Ce imbietor miroase a cafea! Si uite cat de frumos se văd aburii fierbinti in aer. Mie imi place sa o beau in cana albă , cu caramel si putină frișcă. Tie iti place mirosul de cafea?
E o intrebare gresita? Scuze! Eram curioasă, acum mi.a trecut. Aproape.
Crede-ma ,Stăpâne,ca mi-e greu sa-Ţi scriu. Ce sa-Ti mai astern pe hartia virtuală , cand Tu scrii odată cu mine, cand Tu stii ce voi dori sa-Ti transmit peste cateva secunde?! Știu ca ma crezi. Ţi-am zis Stăpâne...e prea puțin.
Am nevoie de Tine. Vreau sa te simt mai aproape, mai prezent, mai slăvit. E vina mea de nu se poate mai mult? Am atâtea întrebări , probleme, suferinte și griji.
Sa știi ca nu-ti scriam daca nu Te consideram a fi cel mai bun prieten. Doamne, Stăpâne, vreau ca Tu sa ma indrumi, cu Tine sa mă sfătuiesc, imi doresc sa fiu in prezenta Ta cât mai mult si sa nu Te uit in Adunare după ce s-a vorbit din Cuvânt. Vreau ca prietenia noastra sa fie cat mai strânsă, si pe cat se poate sa fii mandru ca iti sunt prietena. De ce intarzii? De ce nu Te intorci? Mi-e dor de Tine ,Doamne! Sa vorbim, sa Te ascult tăcută.
Îti multumesc ca îti pasa de mine, că ma surprinzi plăcut in fiecare zi. Iti multumesc ca mă ajuti, ca imi deschizi uși. Îti sunt datoare. Vai, cu câte! Cine oare nu ti-e dator?
Încerc sa Te cunosc, sa Te descopăr, imi doresc din ce in ce mai mult. Ești mai frumos decat oricine - mai atrăgător decât orice mi-as putea dori sau imagina. Mai fermecător decât un zbor in jurul lumii, decat plimbatul intr-un Cadillac, decat rochiile cele mai scumpe sau o noapte albă.
Esti fascinant! Mărturisește o lume întreaga , iar cei ce te blameaza suferă in ascuns. "Cum sa crezi in Isus?" spun cei care uită că popa o sa le cânte ultimul hit si o să meargă la petreceri cu masina lui extravagantă, cei care nu vor sa creadă ca Lady Gaga a îmbătrânit.
Sper din suflet, bunul meu Prieten, ca nu te-am obosit, ca nu am fost prea îndrăzneață, ci numai atât: o tânără care caută fericirea, cu mare, adica imensă simpatie si recunoștință pentru Cel care o iubeste.
Raspunde-mi , te rog, daca vezi E-mailul.
Pe curand, Prietene!
A ta, Teodora