miercuri, 3 mai 2017

Hrană care imi dă putere

"Omul nu va trai numai cu paine, ci cu orice cuvant care iese din gura lui Dumnezeu." - Matei 4:4

"Cu ce ne hranim omul dinăuntru?
Cu sigurantă , cand Domnul a spus ca omul nu va trăi numai cu pâine ,ci cu orice cuvant care iese din gura lui Dumnezeu, acesta nu a fost numai un raspuns bun, ci unul adanc, simtit si practicat.El, Omul perfect a avut puterea de a schimba lucrurile insa a așteptat cuvantul lui Dumnezeu pentru orice actiune.
Trebuie sa fim preocupati de Cuvantul lui Dumnezeu nu doar pentru a fi umpluti cu el, ci si pentru a.l trăi, oentru a.l păzi si pentru a.l asculta si pentru a umbla in lumina lui. El trebuie sa fie nu doar o călăuza sau o harta la care sa apelam atunci cand nu stim incotro s.o luăm sau cand simtim ca ne.am rătăcit. Nici nu trebuie sa il cercetam după ani in care l.am neglijat, pentru a cauta voia lui Dumnezeu in vreo chestiune importanta- pentru a cauta o voie pe care nu am dorit niciodată sa o cunoaștem, s.o iubim si sa ne supunem ei. Cuvantul trebuie sa fie o candela pentru picioarele noastre si o lunima pe cararea noastra, pentru a ne calauzi fiecare pas, precum in viata Domnului, el sa fie hrana noastră.
Aceasta este hrana de care viata noastra are nevoie. Sa privim la Domnul, ca sa invatam cum sa traim doar prin Cuvantul lui Dumnezeu-sa fim calauzii de El in orice aspect al vietii! Sa ne rugăm pentru aceasta binecuvântare , caci in aceasta stă puterea noastra: a trai cu orice cuvant care iese din gura lui Dumnezeu." - A. Leclerc

Am scris gândurile acestui frate , dintr-un calendar crestin deoarece au avut un impact puternic asupra mea. Imi doresc din tot sufletul ca sa prețuiesc mai mult cu fiecare zi ce trece Cuvantul Tău. Sa pot spune si eu ca Ieremia:" si Cuvantul Tau a fost pentru mine veselia si bucuria inimii mele!" (-Ieremia 15:16)
Intr-o lume fără principii , in care totul este relativ , ne hranim cu iluzii si ganduri deșarte.
Deschid YouTube-ul si intamplator ajung sa ascult ultimele hituri. Urmaresc cu curiozitate cele mai recente fashion showuri sau citesc articole cu generalități.
Si Biblia, cand? Dimineata inainte de plecare , in graba si cu gandul sa nu intarzii. Seara, obosită cand mi se inchid ochii de somn si adorm rugandu-ma. Si in toata fuga asta , in rutina obositoare, sufletul plânge dupa un strop de ploaie. E uscat si gol. Doamne, iarta-ma pentru neglijență si îndreaptă-mi tu inima către Tine!