joi, 1 iunie 2017

Astăzi aleg mulțumirea

Vreau sa iti multumesc, Doamne! Pentru fiecare clipa din viata, pentru acest cadou măret Te laud cu cuvintele mele modeste.
Ieri mi-am scos cateva fotografii pentru un album si mi-am dat seama cat de binecuvântată sunt! Iti multumesc pentru prietenii mei, care mi-au fost aproape si m-au ajutat sa ma ridic cand am căzut, iti multumesc ca Tu mi-esti cel mai bun Prieten. Iti multumesc si pentru persoanele care nu imi sunt prieteni, cei care mă judecă si nu mă apreciază- pentru cei care mă urăsc. Doar asa pot sa învat sa semăn cu Tine, sa intorc răului bine. Iti multumesc pentru momentele pe care nu le pot descrie in cuvinte-pentru partea frumoasa a vietii dar iau cu multumire, privind in urmă , si greutățile sau incercarile care au lucrat numai bine, apropiindu-mă de Tine.